..................................WWW.ATRIBECALLEDNEXT.COM

ObamaObamaObamaObama



The best remix yet?

Props: losfungeles

Biz

24 comments:

yeahisaidit said...

i should be in bed, but....



WOW! the fonejacker-esque vid, the perplexing sound-alike quality and the lyrics.

just WOW.


has to be the best remix ever?

NO-BIZZI said...

Could be!

Now me and three other Tribers were having dinner in Camden tonight and lets just say an inquest into your identity has begun!

WHO ARE YOU DAMMIT??!!!

LoL

yeahisaidit said...

i thought my ears were burning.

I wonder if any of you got it....

ps. you should NEVER put anything in your mouth that you bought in Camden.

Anonymous said...

@yeahisaidit...

i just bought some pussy from a prosi in Camden and ate that shit up.

its ok to eat that tho right?

NO-BIZZI said...

ewwwwwwwww

too far

LOL

yeahisaidit said...

Dad?

clav said...

A disrespeck.

NO-BIZZI said...

LOL

hahaha

Shenanigan said...

Lol to the seedy anon!

This is dope!

Ginger Kid said...

Soooooo dope!!!

Yeahisaidit is my mum.

Anonymous said...

"That Obamas so ill"

LOL

obama to win!!!!!!!!

M x

yeahisaidit said...

I'm defo not your mum GK. I'm neither old enough, or biologically able to produce ginger babies.

On a super-important note @Clav, i miss your sign-offs. Please go back to the golden days of, er 2 days ago. It's frankly disturbing to not have you salute with 'cheers' and several spaces before 'Clav'. I can't eat, I can't sleep. Come back Clav's sign-off.

Magdi said...

BIG remix.... kept me entertained for the whole track... Fuck lil wayne... this killed it....... haha

Anonymous said...

The guy at whoresneverlearn.com had this shit a while back...Still funny

Elissa said...

easily the best remix

ne-yo take note.

clav said...

@yeahisaidit - sorry, I'll leave my sign-off to others on here - I have grown old, there are many more who are more worthy than me to take the mantle of the sign-off... sorry.

yeahisaidit said...

can i have your permission to adopt your sign off.

it's alot to ask i know.

clav said...

Of course you can dear - feel free!

yeahisaidit said...

@ clav- you sure? really?

wow, i'm honoured. I haven't been this happy since I got a Mr Frosty for Christmas.




cheers,





yeahisaidit

clav said...

A disrespeck.

yeahisaidit said...

what did I say wrong!?

clav said...

Nothing dear. Nothing at all! It's just a phrase I'm prone to using in any given situation.... lol

yeahisaidit said...

oooh, is it your new sign off?

I like it.




cheers,




yeahisaidit

Asari said...

the chorus is riduculously catchy! had to come and listen 2 it agen! 2 big! best remix to date!

WWW.ATRIBECALLEDNEXT.COM