..................................WWW.ATRIBECALLEDNEXT.COM

Names Shaniqua and what!



LOL

N-dubs "ouch"....riiiight

Sink or Swim

Biz

22 comments:

MR W said...

omg pleeaasse for the love of god take this foolywag material dwn!

its horrific!

its not even funny nor cute!

joshpowell said...

I never know wether to take N-Dubz seriously or not....AND WHAT!

Angelicious said...

grrrrrr!

playa said...

NAMES SHANIQUA AND WHAT!!

LOL

SINK!!!

Samantha Jones said...

OMG could this sink any lower
euuuuuuuuu YEP!

Anonymous said...

ow man i saw this wack group on MTV base this more, they try to be so ghetto, get this shit off my TV and radio!!!!!!!!NOW

Keebs said...

C to the R to the A to the P

Booga said...

This is a joke- right? RIGHT?! Please tell me it's a joke.
Horrendous, terrible, gadfackinawful.
stupid blonde bitch can't sing (and ol boy's rappin skills are lukewarm at best), and they lose 100 cool points for having the poor white victim and the wanton black slut, name Shaniqua, of all things. This puts them in a 1,273 cool point deficet.
GARBAGE

EXPLOREdesign said...
This comment has been removed by the author.
EXPLOREdesign said...

to be fair it ant there best track by a long way

DELS (Kieren Dickins) said...

oh dear...


im not even gonna say anything.
i couldnt even make it to the end of the video - made me cringe.

:?

Biz u give me joke for posting this.

EXPLOREdesign said...

na na niii as dappy would say lols

love for my slums.....im gonna give a little credit because they give me joke

they write, produce and film all there material they carnt be that bad with a few hits

this tracks gonna sink tho

MR W said...

and they take the livin piss 4 callin the black girl shaniqua! and makin her say "and what"

NO-BIZZI said...

NA NA NAAAIIIII

Anonymous said...

thats probably the worst tune ive heard.... EVER! gotta admit the first tune.. [whatever the song was called] wernt that bad - if you were pissed/stoned, but this is just embarrasing. is it really any wonder why the UK scene isn't up there with the US when we are buying shit like this? the sound of my spunk on a BBQ is better (sorry for the image in your heads but it's true, you know this)... just tell the likkle pleb in the woolen hat to fuck off back to uzbekistan and we can carry on enjoying our great english summer!

Jamin said...

damn i dont think i could write lyrics that bad if i tried.. "1 step, 2 step, 3 step, 4..." HHAHAHAHAHAHAH..
the girls voice is pitifully shit..

Jamin said...

damn i dont think i could write lyrics that bad if i tried.. "1 step, 2 step, 3 step, 4..." HHAHAHAHAHAHAH..
dthe girls voice is pitifully shit..

Anonymous said...

"uzbekistan"...Ya kno LMAO that so funny!!!..LMAO....but the song is swag! & I kno its gunna b on constant play on Channel U & Base...just like that otha song called "Time To Blow" frm sum next artist...Ha Ha Ha Ha................Question: Are ndubz signed?

Anonymous said...

"uzbekistan"...Ya kno LMAO that so funny!!!..LMAO....but the song is swag! & I kno its gunna b on constant play on Channel U & Base...just like that otha song called "Time To Blow" frm sum next artist...Ha Ha Ha Ha................Question: Are ndubz signed?

luke aka. mr tropical said...

i think i was just sick a little in my mouth...

NO-BIZZI said...

"spunk on a bbq would sound better"

???

wow

thats an award winning diss

lol

Anonymous said...

oh well least they aint out on road robbing you


"How Can U Be Hood If my whole Frikin Flat Is Smalla Dan Ur Kitchen.. U Wudnt Last A Minite
Where Im From U'd Go Missin So Apreciate Wot Uve Got Coz With That Im Stil Wishin

Ive Neva Ad Love For The Feds But Ive Always Had Love For My Slum "


if u didn't know she was white would you still hate on them...? we don't live in america. fix up this divisive bullshit aint helping no-one.

WWW.ATRIBECALLEDNEXT.COM